آموزش دفاع از خود در پرونده های حقوقی و کیفری

آموزش دفاع از خود در پرونده های حقوقی و کیفری

سینا اختری شیشوان http://mobi7.ir/cat/3
آموزش دفاع از خود در پرونده های حقوقی و کیفری

آموزش دفاع از خود در پرونده های حقوقی و کیفری

سینا اختری شیشوان http://mobi7.ir/cat/3

خرید دنبال کننده آپارات و لایک آپارات

خرید فالور آپارات ،به قیمت فوق العاده هر هزار نفر دنبال کننده واقعی:


1000دنبال کننده با سرعت بالای دو ساعته: 185000 صدوهشتادوپنج هزار تومن ،یعنی هر فالور 185 تک تومنی

 

 قیمت هر 1000لایک آپارات: 45000 ،چهل و پنج هزار تومن

 

توجه: حداقل سفارش برای فالور و لایک آپارات، تعداد 200 عدد میباشد.

 

فروشگاه ما به آدرس www.mobi7.ir دارای نماد اعتماد الکترونیکی بوده و تا 1401 ,معتبر میباشد.

 

ثانیا درگاه پرداخت ما «زرین پال » میباشد.که از تاریخ آذر ماه سال 1398 دارای مجوز رسمی فعالیت هستیم و در لینک زیر میتونید استعلام رو براحتی مشاهده کنید.

 

https://www.zarinpal.com/trustPage/sina7.ir

https://www.zarinpal.com/trustPage/sina7.ir

 

درگاه پرداخت ما:

https://zarinp.al/@sina

https://zarinp.al/@sina

 

پس از هک دوربین‌های زندان اوین، اخراج رییس سازمان زندان‌ها

غلامحسین محسنی‌ اژه‌ای، رئیس محترم قوه قضاییه جمهوری اسلامی، از برکناری محمدمهدی حاج محمدی از ریاست سازمان زندان به دلیل هک دوربین‌های زندان اوین خبر داد.


ریاست حاج محمدی بر سازمان زندان ها که الگوی خود را به نام اسدالله لاجوردی ارائه می کرد، پر تنش و مشکلات و رسوایی های فراوانی بود که آخرین و مهم ترین آن هک شدن دوربین های زندانهای کشور بود.


گروهی به نام «عدالت علی» دوربین های زندان اوین را هک کرده و فیلم هایی از شکنجه و ضرب و شتم زندانیان منتشر کرده بود.


مرگ بسیاری از زندانیان در ماه های اخیر در زندان ها بر اثر شکنجه، بدرفتاری و عدم رسیدگی پزشکی از دیگر مواردی است که محمدمهدی حاج محمدی به خاطر آن مورد انتقاد قرار گرفته است.


شاهد شکنجه نوید افکاری “شاهین ناصری”، زندانی محبوس در زندان سنندج “خسرو جمالی‌فر” و زندانی محبوس در زندان فشافویه “امیرحسین حاتمی” از جمله زندانیانی هستند که اخیرا بر اثر شکنجه در زندان کشته شدند.


در پی افشای هک دوربین‌های زندان اوین، سپیده قلیان، فعال و زندانی سیاسی، شرایط اسفناک، تجاوز جنسی، آزار و اذیت جنسی زندانیان زن در زندان بوشهر را توسط ماموران این زندان افشا کرد.که با توجه به اتفاقات اخیر و فیلم های هک شده و سایر قراین و امارات ، به نظر بنده (نویسنده این وبلاگ) نمیتواند کذب باشد اظهارات و ادعا های خانوم سپیده قلیان .


اظهارات سپیده انتقادهای بیشتری را نسبت به سازمان زندان های رژیم جمهوری اسلامی برانگیخت که تصمیم گرفت محمدمهدی حاج محمدی را تبدیل به قربانی کند.به عقیده بنده به عنوان یک زندانی با سابقه ی سه بار تحمل زندان و یکبار اعتصاب غذای تر و خشک در خرداد ماه سال 1399,در زندان مراغه، ریاست خیلی از زندان ها باید تغییر یابند.

صدور حکم اعدام برای یک متهم در تهران

صدور حکم اعدام برای یک متهم در تهران

به گزارش رکنا، یک متهم در تهران از بابت اتهام قتل به اعدام محکوم شد.

بر اساس این گزارش، شامگاه سوم اردیبهشت ماه سال ۹۶ به ماموران کلانتری ۱۷۴ عبدالعظیم خبر رسید طی درگیری سه مرد در شهرری، یک پسر ۲۷ ساله ای به نام جاوید زخمی و به بیمارستان هفت تیر منتقل شده است.

ساعاتی پس از درگیری جاوید در بیمارستان جان باخت و ماموران به بازجویی از شاهدان پرداختند.

پس از دو روز پلیس اسماعیل ۲۳ ساله را که پنج فقره سابقه کیفری در پرونده اش داشت ردیابی و به اتهام قتل جاوید بازداشت کرد.

وی در شعبه ۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران به اتهام قتل و ضربه های غیرمنتهی به قتل به قربانی پای میز محاکمه ایستاد.

در ابتدای جلسه اولیای دم درخواست اعدام را مطرح کردند و سپس متهم به دفاع پرداخت و گفت: من درگیری با جاوید نداشتم و او را نمی شناختم. آن شب به خاطر نگاه چپی که مجتبی به من کرد به او اعتراض کردم و دعوا میان ما بالا گرفت. وقتی به او فحش دادم به سمتم حمله ور شد.همان موقع دوستش جاوید می خواست از ماشین پیاده شود که من برای دفاع از خودم چاقو کشیدم و چند ضربه به او زدم. من قصد کشتن او را نداشتم.

سپس شاهدان یک به یک به جایگاه ویژه فراخوانده شدند و در پایان جلسه قضات با توجه به مدرک های موجود در پرونده، متهم را به اعدام و پرداخت دیه به خاطر جراحت های غیرمنتهی به فوت در مقتول محکوم کردند.

نمونه حکم رابطه نامشروع،صرف اثبات رابطه نامشروع زوج توسط زوجه نمی تواند موجب عسر و حرج باشد و مبنایی برای درخواست طلاق توسط زوجه

#دادنامه

تصویر بنر ⭕️چکیده:

صرف اثبات رابطه نامشروع زوج توسط زوجه نمی تواند موجب عسر و حرج باشد و مبنایی برای درخواست طلاق توسط زوجه تلقی شود.

شعبه 24 دادگاه تجدید نظر استان تهران

تاریخ رای نهایی: 1391/06/29 

شماره رای نهایی: 9109970222401154

✅رای بدوی:

در خصوص دادخواست خانم (گ. ص.) فرزند (ع.) به طرفیت همسر خود آقای (و. الف. ق.) فرزند (ر.) به خواسته صدورگواهی عدم امکان سازش جهت اجرای صیغه طلاق به دلیل عسر و حرج در زندگی مشترک صرف نظر از احراز رابطه زوجیت  فی مابین طرفین به استناد تصویر مصدق سند نکاحیه و سند ازدواج رسمی 207321 مورخه 29/10/67 صادره از دفتر رسمی ثبت ازدواج شماره 53 حوزه ثبتی تهران، با توجه به اینکه خواهان جهت اثبات ادعای خویش به دادگاه دلایل   قانع کننده ای ارائه نکرده و مطابق قاعدۀ فقهی «الطلاق بید من اخذ بالساق» حق طلاق با زوج بوده و عدم وجود رضایت شوهر با خواسته زوجه صدورگواهی عدم امکان سازش در اجرای ماده واحده قانون اصلاح مقررات مربوط به طلاق مصوب سال 1371 مجمع تشخیص مصلحت نظام و ماده 1130 قانون مدنی امکان پذیر نبوده فلذا دادگاه به استناد قوانین مذکور و ماده 1257 قانون مدنی حکم به رد دعوای خواهان صادر و اعلام مینماید. رأی صادره حضوری و در ظرف مهلت بیست روز از تاریخ ابلاغ، قابل اعتراض در محاکم محترم تجدیدنظر استان تهران می باشد.

رئیس شعبۀ 287 دادگاه خانواده تهران - اصغـر زاده

✅رای دادگاه تجدید نظر:

در خصوص تجدید نظر خواهی خانم (گ. ص.) فرزند (ع.) به طرفیت همسرش آقای (و. الف. ق.) فرزند (ر.) نسبت به دادنامه شماره 00827 مورخ 3/5/90 صادره از شعبۀ محترم 287 دادگاه عمومی تهران موضوع پرونده کلاسه 2194/89 متضمن صدور حکم به رد دعوی خواهان در خصوص دادخواست تقدیمی زوجه به طرفیت زوج به خواسته صدور گواهی عدم امکان سازش جهت اجرای صیغه طلاق با توجه به مجموع محتویات پرونده و امعان نظر در اوراق و مندرجات آن، مفاد لایحه تجدیدنظرخواهی، مدلول دادنامه تجدیدنظرخواسته، مفاد لایحه دفاعیه تجدیدنظرخوانده، نظر به اینکه زوجه در دادخواست تقدیمی انگیزه خود را از تقاضای طلاق تخلف زوج از شرایط ضمن العقد (تخلف از بند 9 ) و عسر و حرج خود مطرح نموده است و پیرامون اثبات ادعای خود ادلّۀ اثباتی کافی که دلالت بر تخلف زوج از شرایط ضمن العقد و عسر وحرج زوجه نماید، ارائه نداده است و تنها دلیل ابرازی مشارٌالیها دادنامه شماره 1089 مورخ 4/10/1389 صادره از شعبۀ 102 جزایی دادگاه عمومی رودهن در خصوص محکومیت زوج به تحمل هفتاد و چهار ضربه شلاق تعزیری به اتهام رابطه نامشروع می باشد که محکومیت مذکور نمی تواند از موجبات از هم گسیختگی نظام خانواده و در نهایت طلاق را فراهم نماید و با عنایت به اینکه دادنامه اصداری (معترضٌ عنه) از جهت رسیدگی، رعایت اصول و قواعد دادرسی و انطباق آن با قانون فاقد اشکال قانونی و منقصت قضایی می باشد و از ناحیه تجدیدنظرخواه نیز ایراد و اعتراض موجه و مدللی که قابل امعان نظر باشد و موجب بی اعتباری و نقض دادنامه گردد، ارائه نشده است، بنا علی هذا دادگاه به استناد قسمت اخیر ماده 358 از قانون آیین دادرسی فوق¬الذکر، ضمن رد دعوای تجدید نظرخواهی دادنامه تجدید نظرخواسته را تأیید می نماید. رأی صادره ظرف بیست روز پس از ابلاغ، قابل فرجام خواهی در دیوان عالی کشور می باشد.

لیست کد های دستوری همراه اول

‍کدهای دستوری #همراه_اول

خدمات مکالمه

*10*24# 

بسته های مکالمه

*10*33#

هدیه شارژ ویژه بانوان

*10*123#

هدیه وفاداری

*10*122#

هدیه جوانان

*10*124#

استعلام وضعیت کارت شارژ

*10*125#

جشنواره جمعه های رویایی

*10*441#

هدیه روز تولد

*10*41#

طرح هدیه ویژه

*10*47#

فعالسازی شارژ هدیه

*10*126#

خدمات غیر حضوری

*10*21#

خرید شارژ

*1*1#

دریافت موجودی

*10*121#

اینترنت نوترینو

*100#

آوای انتظار

*10*22#

چتر اضطراری

*10*26#

انتقال شارژ_اعتباری به اعتباری

*10*142#

لغو پیام های تبلیغاتی

*800#


100 محکوم به اعدام عفو شدند در عفو رهبری 1400

دادیار دیوان عالی کشور و مدیرکل عفو و بخشودگی قوه قضاییه گفت: ۱۰۰ نفر از افراد دارای محکومیت اعدام و ۷۶ محکوم امنیتی جزو عفوشدگان اخیر هستند.
به گزارش ایسنا به نقل از قوه قضاییه، پس از موافقت رهبر انقلاب اسلامی با پیشنهاد رئیس قوه قضاییه مبنی بر عفو و تخفیف مجازات سه هزار و چهارصد و پنجاه و هشت تن از محکومانِ محاکم عمومی و انقلاب، سازمان قضایی نیروهای مسلح و تعزیرات حکومتی به مناسبت میلاد با سعادت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (صلی‌الله‌علیه‌وآله) و ولادت حضرت امام جعفر صادق (علیه‌السلام)، حسین نجفی، دادیار دیوان عالی کشور و مدیرکل عفو و بخشودگی قوه قضاییه با اعلام جزییات این عفو گفت: ۱۰۰ نفر از افراد دارای محکومیت اعدام و ۷۶ محکوم امنیتی جزو عفوشدگان اخیر هستند.

افزایش ۲۰ درصدی واردات و مصرف موبایل

افزایش ۲۰ درصدی واردات و مصرف موبایل


▫️طبق اعلام انجمن واردکنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی، در هفت ماه سال ۱۴۰۰، واردات موبایل، ۱۰ میلیون و ۵۷۰ هزار دستگاه و مصرف، ۱۰ میلیون و ۹۵۰ هزار دستگاه بوده که حاکی از رشد ۲۰ درصدی نسبت به سال گذشته می باشد.




شرایط برخورداری بیمه شدگان زن از 9 ماه مرخصی زایمان

⭕️شرایط برخورداری بیمه شدگان زن از 9 ماه مرخصی زایمانمهدی شکوری، مدیر کل امور بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی

رخصی زایمان در زمره تعهدات کوتاه مدت این سازمان است و به بیمه‌شدگان زن شاغل در کارگاه‌های مشمول قانون تأمین‌اجتماعی که دارای رابطه مزد بگیری با کارفرما باشند، پرداخت می شود.

براساس ماده 67 قانون تامین اجتماعی «بیمه‌شدگان زن که ظرف یک سال قبل از زایمان، سابقه پرداخت حق بیمه ۶۰ روز کار را داشته باشد می تواند به شرط عدم اشتغال بکار و مزد بگیری، از کمک بارداری استفاده کنند.» ضمن آنکه بیمه شده باید در تاریخ شروع استراحت، مشغول به کار بوده و یا در مرخصی ‏استحقاقی باشد.

محدودیتی در مرتبه استفاده از مرخصی زایمان نبوده و بابت هر زایمان در صورت احراز شرایط قانونی قابل پرداخت است.

مدت مرخصی زایمان برای تمامی بیمه شدگان مشمول، یکسان است و برای زایمان های یک قلو و دو قلو 9 ماه و برای وضع حمل های سه قلو و بیشتر، یکسال است.

منبع: تکاورhttp://mobi7.loxblog.com